reklama

O imele...

Drahý Robo, odpusť, že tak familiárne, no tvoju domnienku že na východe nič nie je považujem za neformálne povolenie jednať s tebou už narovinu.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Možno si prekvapený, že píšem takto cez sociálne siete, no predstav si, že vymoženosti ako internet tu, na pohraničí universa tvojej pozornosti už hodnú chvíľku máme a tak môžeme pásť kravy a pestovať zemiaky nie len na panskom, ale aj na farmville, kde máme dokonca ilúziu, že nám výsledky našej práce skutočne patria.

Neviem, či si zabudol ,no tu u nás na exite (z angl. východ) máš centrálu svojej "ligy výnimočných" a aj napriek Vašim snahám to tu rozobrať do poslednej šrúbky tu ešte dosť ostalo. (prosím ťa neber to ako pozvanie). Vieš...vždy ma udivovalo, že v takto malej krajine sa delíme na východ a západ. To však máme asi v DNA z dôb, kedy bola rivalita medzi výšným koncom a nižným koncom ešte v móde a tak ma neprekvapuje, že vo svojej bohorovnosti si vypustil z úst takúto sprostosť. Ale nie o tom som chcel...

Nikdy sa mi nepáčilo, že ťa volajú hranol (ak si o tom nevedel, nepovedz nikomu ,že to máš odo mňa). Sedí mi na teba skôr "imelo". Niesom botanik, ale pokúsim sa ti vysvetliť túto moju asociáciu tak, aby si ju aj ako neúspešný právnik pochopil. Imelo ti má takú zvláštnu vlastnosť, že dokáže klamať telom. Pristane na strome, vyzerá pekne, vonia pekne, dokonca má veľa ľudí príjemné pocity keď ho vidia a spája sa s peknými zvykmi a tradíciami. Imelo je však parazit. Keď sa dostatočne pevne zahniezdi medzi konármi, začne sa množiť až kým neobsadí takmer celú korunu. Predsatv si, že je to tak vychcaná rastlina, že strom, ktorý vyciciava nikdy nezlikviduje úplne, lebo aj tá sprostá rastlina vie, že ak by vycucala hostiteľa do poslednej kvapky tak uhynie spolu s ním. Hovorí sa tomu symbióza - to je taký stav, keď má parazit v moci svojho hostiteľa a naoko sa zdá, že žijú vo vzájomnej harmónii. Vždy som ťa vnímal ako imelo. Lenže Robo, Vám sa to niekde posralo... 
Pamätám si tie reklamy, čo ti robil Flašík. Vtedy si sa začal hniezdiť, nedošlo nám to, lebo si sa tváril ako spasiteľ a my ako bohabojný národ tento námet vždy zožerieme. Začali ste sa množiť. Presne ako to imelo, ktoré vytvára také tie gule na stromoch ste obsadili dediny, mestá, kraje a nakoniec aj parlament. A začali ste sosať... Asi sa nikdy nedozvieme koľko sa Vám podarilo vytiahnuť za tie roky čo to tu máte pod palcom, (ale ak by si bol ochotný súkromne prezradiť aspoň hrubý odhad nikomu to nepoviem). To bola symbióza, pri ktorej aj imelo, schne závisťou a tlieska uznaním. Jedno mi vysvetli, prečo ste sa v tomto bode nezastavili a netvárili sa ako je nám všetkým fajn? Vám to nestačilo...asi ste sa premnožili a celá vízia parazitujúceho symbionta bola akosi ťažšie koordinovateľná. My sme si medzičasom začali uvedomovať čo sa vlastne deje. V zúfalej snahe zametať stopy pod koberec jednou rukou a pchať si do vreciek druhou ste začali robiť chyby a teraz sa Vám to rúca ako domček z kariet.

Dlho som premýšľal ako dokážete žiť s tým, čo robíte skoro šiestim miliónom ľudí, ale potom mi došlo, že Vám to je jedno. Klamete a kradnete tak dlho až Vám to začalo pripadať prirodzené a my ostatní sme hlupáci, ktorí ti to budú tolerovať. Ale vidíš, že asi nie...
Pokecal by som s tebou aj dlhšie, ale mám robotu. Neprišiel som na to ako sa živiť bez nej.

Hádam sa nenahneváš ak sa s tebou rozlúčim odporúčaním či dokonca trúfalou radou...zbalte si všetko do alobalu, pozbieraj si tú svoju "ligu výnimočných" na čele s najschopnejším ministrom akého kedy tento hostiteľ...prepáč...národ zažil a choďte niekam...mimo Slovenska, alebo do riti...
To je jedno, hlavne nám prosím ťa pred odchodom nespievaj tak ako to urobil tvoj Obi Wan Vladimír. Naposledy keď si spieval tú odrhovačku od Modusu o dievčatách, celkom sa ti smiali. Choď radšej potichu a zamysli sa, či si to fakt neprehnal...

Marek Lavčák

Marek Lavčák

Bloger 
  • Počet článkov:  7
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Mladý človek, ktorý verí, že to tu ešte nieje stratené Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu